loading...
ترنم بهار
فاطمه خانوم بازدید : 136 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

 

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر . میگه گرفتم وصل کنم؟ گفتم پَ نه پَ فوت کن , قطع کن

!!

رفتم جلسه ثبت نام 1ساعت وایسادم.یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟ پـَـــ نَ پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم..

@@@@

 

 

به غضنفر میگن : کسی تو کره ماه زندگی میکنه ؟ میگه : آره دیگه، مگه نمی بینی هر شب لامپش روشنه!!

 

 

 

غضنفر می خواسته شیر داغ بخورد زیر پای گاوه آتیش روشن میکنه!!

×××

غضنفر توی جبهه بیسیم چی بوده زنگ میزنه میگه : آقا ۵ تا عراقی دستگیر کردم بیاید ببرید میگن خودت بیار . میگه نه شما بیاین اینا نمیذارن من بیام!

%%$$

غضنفر می ره ماشینش رو بیمه کنه، آقاهه بهش می گه: خدا کنه هیچ وقت از این بیمه استفاده نکنی. غضنفر میگه: الهی تو هم از این پول خیر نبینی

×××8×8×××

 

ورژن جدید : همیشه پشت سر هر مرد موفق، زنی است که . . . انگشت به دهان مانده !

@@@@

تو اداره پشت میز کارم نشستم،ارباب رجوع اومده میگه کارمند اینجایین؟گفتم پ نه پ رئیس سازمان هوا فضای ناسام اومدم فقط کار تورو راه بندازم!

!!!!

غضنفر میره بنگاه.. میگن یه خونه داریم کنار راه آهنه صدا زیاده ولی بعد از 1 هفته عادت میکنی . میگه: اشکال نداره این 1 هفته رو میرم خونه دادشم!

$$$

دو دقیقه دیر رفتم سر کلاس، استاد میگه شما دانشجوی این کلاسید؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ دانشجوی کلاس آواز استاد شجریانم! شما استاد شجریانید؟

^^^^^^^

شب دارم می خوابم.. بابام می گه داری می خوابی؟پَ نَ پَ دارم امتحان می کنم تشکش خوبه یا نه..

%%%

ستاد: کی جواب این سوالو میدونه؟ من دستمو بردم بالا. استاد: میخوای جواب بدی؟ من: پــــَ نه پــــَ میخوام ببینم باد از کدوم ور میاد

@@@@
ساعت ١١ اومدم خونه مامانم میگه الان اومدی؟ میگم په نه! ٢ساعت پیش اومدم الان تکرارش داره پخش میکنه

$$$$

به بابام میگم موجودی حسابت چقدره؟ میگه: پول میخوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــ می خوام ببینم چقدر دیگه با بیل گیتس فاصله داریم

()()(()())

طرف ماشینشو میبره پمپ بنزین مسئولش میگه بنزین می خاین پ نه پ اومدیم آب هویج بریزیم توش چراغ جلوش قوی شه

%%%

دیشب رفتیم استخر طرف میپرسه: میخواین شنا کنین؟؟ پ نه پ می خوایم از امکانات رفاهیتون بازدید کنیم

*****

 

غضنفر میخواسته مین خنثی کنه، گوشاش رو میگیره پاش رو میذاره رو مین

!!!!

دعاهای بنزینی: ۱- بنزین به قبرت بباره! ۲- التماس بنزین ۳- دست به هر چی می زنی بنزین شه! ۴- خدا بنزینت بده. سه لیتر در دنیا، صد لیتر در آخرت!

×××

غضنفر رو میبرن برای اعدام ازش میپرسن حرفی نداری میگه نه میبرنش بالا طناب دارو میندازن گردنش یکدفعه میگه صبر کنین حرف دارم میگن بگو رو میکنه به دوستش میگه ممد خونتون از این بالا پیداست

$$$$
دیــکتــاتــور کیــست؟ دیــکتــاتــور اون بچّه ی دو سالـــست که بیست نــفــر مجبورند به خاطــر اون کــارتون نــگاه کنــنــد

*****

کی از ترس ناک ترین جملات دوران مدرسه ،این بود که : "یه برگه از کیفتون بیارید بیرون"

^^^^^^^

رفتم داروخونهمیگم باند دارین؟میگه واسه زخم؟پ نه پبانده فرودگاه حیاط خونمون خراب شدهبابام همینجور داره با هواپیماش دوره خونه میچرخه.!!

@@@

به مامانم میگم قوری کجاست ؟ میگه میخوای چای بخوری ؟! نه پـــــ میخوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!!!!!!

####

دوستم رفتیم خرید.برگشتیم دیدیم ماشینش نیست میگه: دزدیدنش میگم نه په خسته شده بود از بس منتظر ما وایساد. اس ام،اس داد گفت من میرم خودتون بیاین!

&&&&&&
میگم آقا خمیر دندون سفید کننده می خوام؟ میگه برا دندونات؟؟؟؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَـــ می خوام کاسه دستشویی رو برق بندازم!!!!

@@!!@@

ای پیج تو بهترین سر آغاز بی “وی پی ان” فیس بوک کی کنم باز؟ ای پست تو مونس روانم جز “لایک” تو نیست در توانم هم پست های نانموده دانی هم “کامنت” نا نوشته خوانی از این انتظار رهاییم ده با “لایک” خود آشناییی ام ده!!!

&&&&&&

ای خدا “ویندوز” دل را باز کن یک “پرینت” از رحـمتت آغاز کـن “آپشن” غــم را خدایا مــکن فایل اشکم را خـدایا “ران” مکن نام تو “پسوورد” درهای بهشت آدرس “ایمیل” سایت سرنوشت ای خدا حــرف دلم با کی زنم “هلپ” میخواهم که “اف ۱ مــیزنم

@@@@@

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را به خال هندویش بخشم بلیت آنتالیا را بَـرَم وی را به ترکیه به خرج حضرت حافظ که مجانی ببیند وی هی آنجاهای زیبا را کنار ساحلش دارد درخت نخل دریایی به طوری که فراموشش کنی از بیخ دریا را درخت نخل دریایی، چه چشم انداز زیبایی! چه چشم انداز زیبایی؟! خودت حل کن معما را(!)

$$$$$$$

اهل تهرانم پیشه‌ام شوفریست گاه‌گاهی می‌روم جایی سوی دوری دور دور آنجایی که شهر پیداست پیکانی دارم بهتر از هر ماشین رفته بودم سر خط دو سه تایی مسافر بزنم روزگارم بد نیست و حقوقم سر ماه راست در جیب صاحبخانه است بچه‌ام بی‌تاب است و شبی در خواب دید که من بنزی دارم مشکی الگانس ناگهان از خواب پرید با نگاهی نگران گفت به من پشت صد بار گذشتن تاکسی‌ها خواهم مرد پدری دارم بهتر از مادر من پدرم شوفر بود آن زمان گاری بود و باغی پر عطر یونجه پشت تهران شهری است که زمینی دارم که ندارد آبی به سراغ من اگر می‌آیید.خنده


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من فاطمه هستم و براتون مطلب می نویسم.توی سایتم عضو بشین وکیف کنین.اون دسته گل بالا تقدیم به شما.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شا این وبلاگ از همه نظر خوب است؟(قالب،مطالب،...)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 19,953
  • کدهای اختصاصی

    سیب تم

    سیب تم

    a href="http://www.hadish-tarikh.rozblog.com/">سایت تاریخی هدیش

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



    tablete rayegan!!! ارسال لینک بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران

    دریافت کد بارش برف
    دریافت کد قلب دنبال موس

    کد تغییر شکل موس

    آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی

    سوسا تم

    آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی تور ترکیه -