loading...
ترنم بهار
فاطمه خانوم بازدید : 75 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟!
پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن !

رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم بال دارین،میگه بال مرغ؟پـَـَـ نَ پـَـَــــ بال هواپیما، چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم !

پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟میگم بهشت زهرا ! میگه واسه چی ؟ میگم واسه پدر بزرگم.میگه اِ ؟ فوت کرده ؟ میگم پـَـــ نَ پـَـــــ تمرینی اومدیم مانور !

دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم ازراه اومده میگه خوابه؟میگم پَـــ نَ پَـــ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!

سر سفره عقد ، حاج آقا: آیا بنده وکیلم ؟عروس: پـَـ نـَـ پـَـ متهمی !

به معلممون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویی ؟!!! میگه واجبه ؟!پ ن پس مستحبه !!

همسایمون عروسی داشتندوستم خونمون بود هی سروصداشون میومد.دوستم گفت عروسیه؟پـَـ نـَـ پـَـ همسایمون سرخ پوسته مراسم خاص خودشونه !

رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم ,اومدم خودمو معرفی کنم!

عاقد سر سفره عقد : عروس خانم وکیلم؟پَ نه پَ دکتری ! دعوت کردیم سطح مجلس بره بالا !

به بابام میگم تلویزیونو بزن کانال دو … میگه روشنش کنم ؟پَـــ نَ پَــــ تو بزن دو … من هُل میدم روشن شه

رفتیم کوه … دارم چوب جمع میکنم …میگه می خوای با چوبا آتیش درست کنی؟پَـــ نَ پَـــ پشت دریاها شهریست قایقی خواهم ساخت !

ساعت ۸ صبح کلاس داریم .منم خمیازه میکشم و دهنم یه متر باز میشه .استاد میگه چیه خوابت میاد؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بخورمت!

دارن گوسفندرو قربونی میکنن … یه آفتابه آوردن که بش آب بدناومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟!پَ نه پَ آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره !

تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم ، یارو موتوریه گوشیمو از دستم قاپیددوستم گفت گوشیتو دزدید ؟ گفتم پـَـــ نَ پـَــ برد سیستم عاملشو آپدیت کنه فردا میاره !

تصادف کردم، زنگ زدم ۱۱۰ … پلیسه اومده میگه تصادف کردی؟!گفتم پـــ نَ پَـــــ اینا همش نقشه بود بیای ببینمت !

یارو با ۱۶۰ تا سرعت زده به یه عابر پیاده ، عابره پرت شده ۲۰ متر اونطرفتر افتاده زمینهیچ تکونیم نمیخوره.دوستم میگه یعنی مرده؟میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من فاطمه هستم و براتون مطلب می نویسم.توی سایتم عضو بشین وکیف کنین.اون دسته گل بالا تقدیم به شما.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شا این وبلاگ از همه نظر خوب است؟(قالب،مطالب،...)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 19,924
  • کدهای اختصاصی

    سیب تم

    سیب تم

    a href="http://www.hadish-tarikh.rozblog.com/">سایت تاریخی هدیش

    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



    tablete rayegan!!! ارسال لینک بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران

    دریافت کد بارش برف
    دریافت کد قلب دنبال موس

    کد تغییر شکل موس

    آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی

    سوسا تم

    آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی تور ترکیه -